خودروی زرهی mercedes benz s-class
زیباترین خودروهای جهان
بهترین خودروهای جهان
چهار شنبه 2 مهر 1393برچسب:, :: 21:31 :: نويسنده : محسن

 
  
 
خودروی زرهی Mercedes S-Class با وعده‌ی فراهم کردن بالاترین سطح محافظت در برابر گلوله

آیا افراد صاحب منصب و بانفوذ همچنان از حمله‌ی افراد مزاحم به خودرویشان نگرانند؟ شاید آن‌ها آرزوی خدمات ایمنی بیشتری را در لیموزینشان داشتند! اما مرسدس، به این نگرانی با ارائه‌ی S600 Guard پاسخ داده است.

S600 Guard، یک خودروی S-Class است که در لبه‌های خود با زره‌پوش مجهز شده و جهت محافظت سرنشینانش در برابر انواع خطرها، طراحی شده است.

اولین تغییری که مرسدس در این S-Class استاندارد انجام داده، بدنه‌ی آن می‌باشد. از فولاد خاص تقویت‌شده‌ای در میان ساختار و بدنه‌ی خودرو جهت تامین محافظت بیشتر در برابر گلوله‌های شلیک شونده از اسلحه‌ها و یا موشک‌ها، استفاده شده است. گفته شده که این خودرو در چنان سطح بالایی از محافظت طراحی شده که توانایی مقابله با هرگونه سلاح‌های جنگی و نظامی مدرنی را دارد.

برای کاهش عیوب این خودرو، مرسدس مکان‌های احتمالی مستعد نقص را با پانل‌های همپوشانی تقویت کرده است. یکی از خطرات احتمالی در حین حمله، شکستن شیشه به روی سرنشینان می‌باشد، اما S600 Guard از شیشه‌ی مقاوم و لایه‌ی ضخیمی که با پلی‌کربنات پوشانده شده، استفاده می‌کند.

در زیر خودرو، اغلب اجزای کلیدی و مهم با روکش‌کاری زرهی جهت دوام در برابر مواد منفجره، محافظت می‌شوند.

تمامی این اقدامان حفاظتی صورت گرفته در خودرو، جان سرنشینان را از شلیک گلوگه از هر سمت حفظ می‌کند و دارای بالاترین سطح محافظت در برابر گلوله است.

محافظت از سرنشینان مساله‌ی مهمی‌ست، اما ظرافت در طراحی هم از امتیازات بارز این خودرو به شمار می‌رود. اگرچه S600 Guard به عنوان یک خودروی S-Class استاندارد طراحی شده، اما قطعا با دیدن آن متوجه خواهید شد که یک شخص مهم در حال عبور است.

در درون خودرو، اغلب سیستم‌هایی که مرسدس برای رانندگان خود در S-Class استاندارد ارائه داده، وجود دارد و همچنین تعدادی ویژگی اضافی مانند صندلی‌های عقب راحت به ان افزوده شده‌اند.

سیستم جابه‌جایی تعلیق هوای این خودرو به حالت استاندارد طراحی شده که با فنرهای عقب فولادی موجب تامین دوام بیشتر برای این خودرو می‌شود.

ترمزهای S-Class نیز مانند سیستم تعلیق این خودرو دستخوش اضافه وزن شده‌اند. در قسمت جلو، کالیپرهای ترمز به شش پیستون ارتقا یافته‌اند که منجر به ایجاد دیسک‌های ترمز بزرگ‌تر شده است. ترمز‌های عقب هم نسبت به مدل استاندارد بزرگ‌تر شدند و چرخ‌های خودرو در تایرهای خاصی قرار گرفته‌اند که به راننده‌ها اجازه‌ی طی 30 کیلومتر را در صورت آسیب دیدن می‌دهد.

قدرت Guard از یک موتور دوازده سیلندر 390 کیلووات (530hp) تامین می‌شود. این موتور با گشتاور 830 نیوتن‌متر، به راحتی قادر به فراهم آوردن قدرت خودروی زرهی سنگین S-Class است. قدرت توسط سیستم اتوماتیک 7G-TRONIC مرسدس در این خودرو کنترل می‌شود و اوج سرعت گارد هم به 210 کیلومتر/ساعت محدود شده است.

مرسدس هنوز جزئیات قیمت این خودروی خود را منتشر نکرده، اما انتظار یک قیمت تقریبا زیادی برای S600 Guard می‌رود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: